E B I D M O T O R

Loading

Arkib: 2020 Disember
24 keputusan dijumpai.

Bawa RM6,000 Untuk Beli Motor Siap Ada Balance Dalam Poket Lagi!

Senarai harga motosikal terpakai bawah RM6,000 dan siap insuran, roadtax (cukai jalan) dan pertukaran nama! Harga motosikal bawah harga market! Banyak pilihan boleh pilih dan boleh bawa motor terpakai pulang dalam 30 min sahaja!

RM8,850 untuk Yamaha Y15ZR V3 2021?! Ganas Betul Lepas Modified!

Perubahan terbesar dari Yamaha Exciter RC 155 VVA adalah menggunakan enjin SOHC 155 cc yang disejukkan dengan cecair lengkap dengan sistem injap berubah-ubah, yang dikenali sebagai VVA di mana tindak balas pembukaan injap berbeza antara Rpm rendah ..

Semua Motor Harga Bawah RM3,000! Jom Beli Motor Baru Pada Tahun 2021!

Senarai motosikal dijual dengan harga bawah RM3,000 dan kondisi tiptop. Anda boleh membida/membeli atas talian atau terus hadir ke showroom kami.

Bajet RM3,000 Takkan Dapat Motor Yang Baik? Betul Ke?

Nak beli motosikal tetapi bajet cuma RM3,000? Sini adalah senarai motosikal yg anda mampu milik. Pilih motor yang anda minat sebelum ia terjual!

Senarai Motor Baru Yang Anda Mesti Minat!

Ebidmotor.com bukan sahaja ada motor terpakai yang harganya lebih rendah daripada harga pasaran. Kali ini kami telah membawa pelbagai jenis motor baru yang diminati ramai.

Yamaha FZ 150i Masih Berbaloi Dimiliki Pada Tahun 2020 Ini?

Sehingga hari ini masih ada banyak lagi Yamaha FZ150i yg boleh dijumpai di jalan raya. Tetapi, masih berbaloi ke untuk memilikinya padahal byk model baru dilancarkan??

Yamaha YZF-R25 Paling Power Antara Jentera 250CC?

Setelah Yamaha YZF-R25 telah dilancarkan, ia mendapat sambutan yang sangat hangat. Bukan itu sahaja, ia juga sering digunakan sebagai perbandingan dengan superbike 250CC. Adakah ia benar-benar sehebat itu?

Personaliti Untuk Penunggang Kapcai, Supermoped, Superbike & Scooter!

Mempunyai kenderaan sendiri adalah impian setiap orang. Tidak kiralah jika sekadar motor kapcai biasa atau jentera berprestasi tinggi yang merajai jalan raya, ia sentiasa memberi kepuasan kepada pemiliknya.

8 jenis motosikal ini lagi berbaloi jika korang beli yang terpakai! Yamaha dan Honda pun ada!

Adakah anda tahu motor yang telah disenaraikan dalam artikel ini adalah paling berbaloi jika membeli yang terpakai kerana harga ia lebih rendah berbanding dengan harga motor baru sehingga 45%! Rugi kepada sesiapa yang membeli baru kerana...

Eh.. Skuter pun ada kira sesuai atau tidak ke?

Walaupun skuter tidak sukar untuk semua orang untuk menunggangnya, tetapi pastikah anda sesuai untuk memilikinya?

BREAK-IN Motor Baru Masih Perlu Lagi Ke? BREAK-IN Adalah Fakta Atau Mitos?

1000 kilometer pertama perbatuan motosikal biasanya digelar dengan nama tempoh Break In. Terdapat dua cara pemanduan yang dicadangkan, satu dalam buku manual dan satu lagi lebih kepada pendapat rakan-rakan ataupun otai ataupun mereka yang merasakan

Cara Untuk Penunggang Motosikal Mengelakkan Terlibat Dalam Kemalangan

Bagi penunggang motosikal, cabaran mereka berbeza sedikit kerana faktor keselamatan dan cuaca. Untuk penunggang motosikal mengharungi jalan yang sibuk, diorang kena lane splitting dan lane filtering.

Ikut Cara Ini Loan Diluluskan Dengan Deposit Rendah! Rahsia Dari Pegawai Bank!

Ada beberapa syarat yang bank akan tengok sebelum meluluskan loan motosikal anda. Walaubagaimanapun, setiap bank mempunyai kriteria yang mungkin sedikit berbeza.

OHLINS Dual-Shock Lagi Bagus Berbanding Dgn Monoshock Biasa?

Jarang pembeli akan bertanya pasal monoshock lagi selesa atau dual-shock. Hari ini Ebidmotor.com ingin kongsikan dengan anda semua kebaikan dan keburukan Monoshock dan Dual-Shock.

Jangan Beli Jika TAK MINAT Motor Tahan Lasak!!!

Kalau nak dapatkan motor yang tahan lasak yang sesuai untuk kegunaan harian dengan kos maintenance yang rendah? Jenama Honda tidak pernah mengecewakan! Inilah adalah antara motor jenama Honda yang sangat tahan lasak tanpa keraguan.

Motor Terpakai Kondisi Seperti BARU Tapi Harga Secondhand?!

Condition motor terpakai yang masih cun kenapa perlu bayar lebih untuk motosikal baru? Ebidmotor.com bukan sahaja ada motor yang harganya mampu milik tapi kami ada banyak lagi motor yang condition tiada beza dengan yang baru!

Yamaha R25 VS Kawasaki Ninja 250 - Jangan Dilema Lagi, Baca Di Sini!

Yamaha R25 dan Kawasaki Ninja 250 mana yang lebih baik? Ini adalah salah satu isu apabila biker baru first time beli motor 250cc. Baca artikel ini mesti dapat membantu anda buat keputusan..

Jangan kena SCAM dengan penjual motosikal! Jadilah seorang pembeli bijak!

Jangan hanya dengar kepada salesman yang mulut manis sahaja! Motor ni baik - Adakah benar? Hari ni admin akan berkongsi Tips utk newbie!

Yamaha LC135 tahun 2019 siap tukar nama hanya RM5550? RS150 hanya RM6350? Semua harga menarik!

Yamaha LC135 tahun 2019 hanya dijual dengan harga RM 5,550 sahaja? Harga paling rendah dalam Klang Valley!

Harga Turun Lagi! Motosikal Berjenama Honda Bermula Dari RM2,800 Siap Tukar Nama!

Year End Sale!! Pelbagai jenis motosikal Honda dijual dengan harga bawah harga pasaran! Stok terhad dan siapa cepat dia dapat!

Membeli motosikal dengan KWSP anda tanpa halangan! Senarai stok terkini bulan December 2020!

Membeli motosikal dengan pengeluaran KWSP boleh membeli motosikal di sini! Banyak pilihan boleh anda pilih!

Honda VS Benelli - Mana Satu Lebih Berbaloi Ambil Pada Hujung Tahun 2020?

Ingin dapatkan kapasiti enjin 150 tetapi tak tahu mana satu untuk pilih? Sini mempunyai jawapan untuk anda semua yang tengah mengahadapi dilemma ini.

Apakah Motosikal Yang POWER, STABIL & JIMAT Petrol? Korang Wajib Pilih Motor Ini!

Kapcai adalah antara motosikal yang paling panas di pasaran Malaysia. Pelbagai jenis kapcai telah dilancarkan tetapi macam mana pilih kapcai yang paling sesuai dengan anda? Baca artikel ini dapatkan jawapan.

EbidMotor
Hi there,
How can I help you?
00:01
Start Chat